خدمت‌گذاری و پاسخگویی به مردم محور فعالیت‌های دستگاه قضایی است

رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: خدمت گذاری و پاسخگویی به مردم محور فعالیت های دستگاه قضایی در سطح استان کردستان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی در مراسم بزرگداشت هفته قوه قضائیه در سنندج، اظهار داشت: به برکت خون شهدا این مسئولیت ها به ما رسیده است و ما آیین غبارروبی و مراسم بزرگداشت هفته قوه قضائیه را در جوار شهدا برگزار کردیم.

وی افزود: طی چند سال اخیر و پس از ابلاغ سند تحول دستگاه قضایی از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد و سند تحول در زمان آیت الله رئیسی تدوین شد و با رویکرد تحول و تعالی در زمان ریاست آیت الله اژه ای پیگیری شده است.

خدمت گذاری و پاسخگویی به مردم محور فعالیت های دستگاه قضایی است
رئیس کل دادگستری کردستان اظهار داشت: خدمت گذاری و پاسخگویی به مردم محور فعالیت های دستگاه قضایی است.
وی افزود: در خصوص اشتغال زندانیان، کاهش تعداد زندانیان و خدمات متعدد به زندانیان و خانواده آن ها اقدامات ارزنده ای صورت گرفته است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خاطرنشان کرد: چهار نفر از مدیران شورای قضایی استان به عنوان مدیران برتر کشوری معرفی شدند که این مهم نشان دهنده وجود نیروهای توانمند در بدنه دستگاه قضایی استان است.

«قدردان خدمات دستگاه قضایی در کردستان هستیم و برای خادمان این عرصه آرزوی سربلندی داریم»

خدمت گذاری و پاسخگویی به مردم محور فعالیت های دستگاه قضایی است

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج نیز در این مراسم اظهار کرد: یاد و نام شهدا همواره زنده است و همه ما ایرانیان این عزت، اقتدار و آرامش کشورمان را مرهون جانفشانی های شهدا می دانیم.
وی افزود: قدردان خدمات دستگاه قضایی در کردستان هستیم و برای خادمان این عرصه آرزوی سربلندی داریم.
ماموستا رستمی خاطرنشان کرد: ما باید یک کشور مستقل در تمامی زمینه ها باشیم و به یک کشور تولید کننده تبدیل شویم.

«قوه قضائیه از اول انقلاب تاکنون مسیری پرافتخار را طی کرده است»

خدمت گذاری و پاسخگویی به مردم محور فعالیت های دستگاه قضایی است

استاندار کردستان نیز در این مراسم اظهار داشت: قوه قضائیه از اول انقلاب تاکنون مسیری پرافتخار را طی کرده است و قدردان تلاش همه کارکنان آن هستیم.
اسماعیل زارعی‌کوشا افزود: ساختارهای اداری از جمله قوای سه گانه در نظام جمهوری اسلامی مکمل همدیگر بوده و وظیفه اعتلای جامعه اسلامی و خدمت به مردم را بر عهده دارند.
وی خاطرنشان کرد: قوه قضائیه اجرای عدالت را بر عهده دارد و از اول انقلاب تاکنون مسیری پرافتخار را طی کرده است.
زارعی کوشا اظهار کرد: شهید بهشتی سند ماندگار قوه قضائیه است و هنوز گنجینه های شخصیتی ایشان برای همه ناشناخته است و هفته قوه قضائیه فرصتی مغتنم برای معرفی شهید بهشتی به نسل جوان است.

خدمت گذاری و پاسخگویی به مردم محور فعالیت های دستگاه قضایی است

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha