مزارشهدای بیرجند به مناسبت هفته قوه قضائیه عطرافشانی و گلباران شد

مزار شهدای بیرجند به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه و با حضور مسئولان دستگاه‌های استانی و کارکنان زندان ها غبارروبی، عطر افشانی و گلباران شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی، شرکت‌کنندگان در این آیین امروز، پنج شنبه با غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، ضمن قرائت فاتحه و تجدید پیمان با آرمان‌های والای امام شهدا، به مقام شامخ شهدای گلگون‌کفن این شهرستان ادای احترام کردند.

رییس دادگستری و مدیر کل زندان های استان خراسان جنوبی و کارکنان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان همراه با جمعی از روحانیون، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در این آیین حضور به هم رساندند.

بنا براین گزارش، از یکم تا هفتم تیرماه مصادف با ایام سالگرد شهادت معمار دستگاه قضایی جمهوری اسلامی، شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق انقلاب به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.

شهید بهشتی نخستین رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران است که در روز هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ به همراه ۷۲ نفر از اعضای حزب جمهوری اسلامی به دست منافقان کوردل به شهادت رسید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha