کمک به اشتغال زندانیان کمک به خانواده آن‌ها است

مدیر کل زندان های استان خراسان جنوبی گفت:توسعه اشتغال زندانیان مرکز حرفه آموزی و اشتغال در نهایت کمک به خانواده آنها می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی، دومین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال و حرفه آموزی با هدف بررسی چالش ها و موانع پیش رو کارآفرینان و شرکت های خصوصی بکارگیری زندانیان در محل سالن وئدیوکنفرانس زندان های استان با حضور مدیر کل،معاون سلامت،اصلاح و تربیت،مدیر نمایندگی بنیاد تعاون زندانیان و روسای ستادی اداره کل زندان ها خراسان جنوبی برگزارشد.

مدیرکل زندان های استان خراسان جنوبی در این جلسه ضمن قدردانی از همراهی شرکت های طرف قرارداد بنیاد تعاون زندانیان استان گفت: با ورود زندانی به زندان، خانواده وی دچار مشکلات معیشتی و اقتصادی می‌شوند و کمک به اشتغال آنان و تامین معاش خانواده‌هایشان، امر ثواب است و اجر اخروی دارد.

«عبدی»افزود: یکی از رسالت‌های مهم سازمان زندان‌ها و نیز وظیفه ذاتی بنیاد تعاون زندانیان، توسعه زمینه‌های اشتغال و حرفه‌آموزی مددجویان به منظور پیشگیری از بازگشت آنان به چرخه جرم است.

همچنین در ادامه مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان ضمن ارائه گزارشی کوتاه از عملکرد سال گذشته این مرکز گفت: در برنامه‌های سال جاری، تعداد زندانیان مورد نیاز کارگاه‌های و کارآفرینان برآورد شده، با همکاری دستگاه قضایی، آمادگی اعزام آنان را داریم.

در پایان کارآفرینان و نمایندگان شرکت های بخش خصوصی درباره موانع پیش رو بکار گیری زندانیان مطالبی را عنوان کردند و مدیر کل زندان های استان خراسان جنوبی نیز درباره رفع این موانع در چهارچوب قانون قول مساعد داد.

انتهای خبر/

کمک به اشتغال زندانیان کمک به خانواده آنها می باشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha