«جهاد تبیین» یک فریضه قطعی و فوری برای جامعه اسلامی ایران است

رئیس ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان صبح امروز همزمان با سالروز شهادت امام جواد (ع) در کلاس اخلاق کارکنان اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی گفت:دشمن از دیکتاتوری رسانه ای برای بزرگ نمایی مشکلات نظام علیه مفاهیم انقلاب اسلامی حداکثر استفاده را می کند، همه موظف هستند در این زمینه وارد میدان شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی، حجت الاسلام «علی محقی» افزود: باتقواترین و با ایمان ترین مردم، خوش اخلاق ترین آنها به خانواده خود است.

وی، با ذکر ۶ مورد از آسیب ها در خانواده از لسان مبارک امام صادق علیه السلام، افزود: سخت گیری بی مورد که در قرآن می فرماید«العسر» یعنی سخت گیری که یکی از عوامل انحراف فرزندان و معتاد شدن آنها همین سخت گیری بی مورد است.

وی خیر نرساندن، بهانه جویی و لجاجت، دروغگویی و حسادت را از دیگر موارد آسیب ها در خانواده دانست.

وی ادامه داد: در جنگ ترکیبی دشمن، باید تهاجمی و مقابله به مثل نکنیم که هم شامل دفاع و هم حمله می شود.

وی خاطرنشان کرد: ما در همه جا بر اساس منطق و استدلال عمل کردیم، ولی زیر بار زیاده خواهی دشمنان نخواهیم رفت و با ضربه متقابل آنها را شکست همه جانبه خواهیم داد.

حجت الاسلام «علی محقی» خاطرنشان کرد: امام (ره) فرمودند؛مردم ایران ثابت کرده اند در جنگ نظامی و جنگ اقتصادی تحمل گرسنگی و تشنگی را دارند، ولی تحمل شکست انقلاب و ضربه به اصول آن را هرگز نخواهند داشت.

شایان ذکر است، درپایان مراسم ذکر اهل بیت محمود شکیبایی راد به نوحه خوانی پرداخت.

انتهای خبر/

«جهاد تبیین» یک فریضه قطعی و فوری برای جامعه اسلامی ایران است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha