برگزاری مسابقه کتاب و کتابخوانی در زندان بهشهر

افرادی که با کتاب مأنوس شدند در روزهای پر آشوب و مواجهه با مسائل زندگی، با آگاهی بیشتری تصمیم گیری می کنند و از کیفیت زندگی اجتماعی مطلوبی برخوردار هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران، مسابقه کتابخوانی رضوی ویژه زندانیان مرد و زن و سربازان وظیفه با مشارکت بیش از 180 نفر در زندان بهشهر برگزار شد .

رئیس اداره زندان شهرستان بهشهر در حاشیه این برنامه گفت: مطالعه، مؤثرترین روش برای مقابله با استرس و نقش مهم در غنی سازی اوقات فراغت زندانیان دارد .

وی افزود، داشتن برنامه روزانه برای مطالعه و کتابخوانی نه تنها سبب کاهش استرس می شود، بلکه یکی از بهترین روش های مقابله با اختلالات روحی و روانی است.

علیرضا داداشی بیان کرد، الحمدالله کتابخوانی در زندانها نهادینه شده و بی شک افرادی که کتاب را مونس خود قرار دادند در روزهای پر آشوب و مواجهه با مسائل زندگی، با آگاهی بیشتری تصمیم گیری می کنند.

وی اضافه کرد، با بررسی های انجام شده در می یابیم که عدم آگاهی از مسائل پیرامونی باعث اکثر ارتکاب به جرم است.

رئیس زندان بهشهر با اشاره به اجرای جشنواره کتابخوانی رضوی با همکاری مدیر کتابخانه های عمومی این شهرستان در زندان گفت: تعداد 150 نفر از زندانیان مرد و زن و 30 نفر از سربازان وظیفه در مسابقه کتابخوانی رضوی شرکت کردند.

وی افزود، به نفرات برتر این دوره از مسابقات علاوه بر هدایا و جوایز نقدی و غیر نقدی 5 روز مرخصی تشویقی نیز اعطاء گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha