بازدید شبانه مدیرکل زندان‌های استان مازندران از کانون اصلاح و تربیت

مدیرکل زندان‌های استان مازندران در بازدید سرزده شبانه از محل نگهداری مددجویان نوجوان و جوان، ایجاد محیطی امن با امکانات رفاهی مناسب باهدف تغییر و آمادگی ذهنی و روحی آنان را ضروری دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران، علی استادی مدیرکل زندان‌های استان شب گذشته به منظور بررسی وضعیت نگهداری مددجویان جوان و میزان رضایت مندی آنان وارد کانون اصلاح و تربیت استان شد.

علی استادی در بازدید شبانه از کانون اصلاح و تربیت مازندران گفت: تمام تلاشها در این مرکز در وهله اول آمادگی ذهنی، روحی مددجویان جوان و نوجوان برای تغییر و بازگشت به جامعه است.

وی افزود، مددجویان کانون اصلاح و تربیت باید این اتفاق را تلنگری جهت درک اجتماعی بیشتر تلقی و با ارتقاء سطح عملی، فرهنگی و آموزشی برای آغاز زندگی دوباره مصمم تر از گذشته به جامعه برگردند.

مدیرکل زندان های استان مازندران در این بازدید ضمن رسیدگی به وضعیت خوابگاهی و رفاهی مجموعه، با حضور در بندهای مختلف و خوابگاه مددجویان به صورت چهره به چهره با آنان گفتگو کرد.

استادی خطاب به نوجوانان و جوانان گفت: الگو پذیری یک اصل تربیتی مناسب است و انتظار داریم شما زندگی ائمه معصومین (ع) را سر لوحه زندگی خود قرار داده و بر اساس آموزه های اخلاقی، دینی و کسب حرفه ها و آموزش هایی که در این جا فرا می گیرید، در آینده تبدیل به فردی مفید برای جامعه شوید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha