مجموعه دستگاه قضا از تمامی فرصت‌ها در جهت کاهش هزینه‌های نظام استفاده کند

سرپرست زندان‌های استان همدان در اولین روز کاری پس از انتصاب با دادستان مرکز استان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، حمزه بروجنی سرپرست زندان های همدان در دیدار با حسن خاجانی دادستان مرکز استان بر تعامل مجموعه قضایی تاکید کرد و اجرای سند تحول قضایی‌ را مشروط به همکاری بخش های مختلف دستگاه قضا دانست.
حمزه بروجنی گفت: همه ما مجموعه دستگاه قضایی هستیم و وظیفه ما تامین امنیت جامعه است. باید از تمامی ظرفیت ها و ابزارهای موجود در جهت کاهش هزینه های نظام استفاده کنیم.
سرپرست زندان‌های همدان افزود: بررسی های اولیه نشان می دهد آمار کیفری استان بالاتر از حد متوسط است و برای کاهش جمعیت کیفری و پیاده سازی برنامه های مربوط به این حوزه، نیازمند همکاری همه دستگاه ها هستیم.
وی با اشاره به طرح مولد سازی که بخشی از اولویت های پنجگانه ابلاغی ریاست سازمان زندانهاست گفت: وجود زندان در داخل شهر از نظری معماری ناپسند و از نظر امنیتی می تواند زمینه ساز مشکلاتی برای شهروندان باشد. انتقال زندانها به بیرون از محدوده شهری امری ضروری است.
در این جلسه حسن خانجانی دادستان مرکز استان نیز ضمن تبریک انتصاب حمزه بروجنی به عنوان سرپرست زندان‌های استان بر ضرورت تعامل و همکاری میان دستگاه های قضایی تاکید کرد و گفت: از تمامی روش های کاهش جمعیت کیفری که بتواند زمینه امنیت و آرامش جامعه را فراهم کند استقبال می کنیم.
حسن خانجانی افزود: اگر شرایط اشتغال زندانیان فراهم باشد می توانیم زندان ها را به کارگاه های تولیدی تبدیل کنیم و با ایجاد اشتغال پایدار ضمن تغییر باورها و رفتارهای مجرمانه، زندانیان را به تامین معیشت خود و خانواده تشویق کنیم.
در پایان این دیدار دادستان همدان برای حمزه بروجنی در مسئولیت جدید آرزوی توفیق کرد.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha