اولویت‌های ابلاغی ریاست سازمان زندان‌ها نقشه راه ما برای رسیدن به اهداف سازمانی است

حمزه بروجنی گفت: تعامل و ارتباط موثر با مجموعه قضایی راه رسیدن به اهداف سازمانی را هموارتر می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، در مراسم معارفه ای که در سالن اجتماعات دادگستری همدان برگزار شد حمزه بروجنی به عنوان سرپرست زندان های همدان منصوب گردید.
سرپرست زندان‌های استان همدان در این مراسم بر تعامل سازنده با دستگاه قضا و اجرای دقیق اولویت های ابلاغیه ریاست سازمان تاکید کرد.
بروجنی در ادامه سخنانش از فعالیت‌های زندانبانی و اقدامات قضایی انجام شده در دوران مدیریت ذوالفعلی نژاد تقدیر و تشکر کرد و ۱ین موفقیت را حاصل تعامل و ارتباط موثر موثر مجموعه قضایی استان دانست.
وی تصریح کرد: قطعا استفاده از رهنمودهای ریاست کل دادگستری ما را در اجرای دقیق سند تحول قضایی و رسیدن به وضعیت مطلوب کمک می‌کند.
حمزه بروجنی با اشاره به اولویت های ابلاغی ریاست سازمان زندان ها گفت: تاکید ریاست محترم سازمان زندانهای کشور بر اداره علمی زندان‌هاست. اولویت های پنج گانه سازمانی با محوریت دانایی بر مبنای عقلانیت و عدالت طراحی و تدوین شده و در کنار توجه به کاهش جمعیت کیفری و مسائل مربوط به زندانیان و خانواده زندانی بر امکانات رفاهی و معیشتی کارکنان نیز تاکید دارد که با تعامل و همکاری مجموعه قضایی استان مسیر رسیدن به این اهداف هموارتر خواهد شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha