شب‌نشینی رئیس‌کل دادگستری و مدیرکل زندان‌های آذربایجان غربی با زندانیان

هشتمین برنامه سفر کاری رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در سفر به جنوب استان آذربایجان غربی در ۲۴ خرداد ماه بازدید شبانه از زندان مهاباد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، بازدید شبانه از زندان مهاباد هشتمین برنامه سفر کاری رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در سفر به جنوب استان بود که با دیدار صمیمی مراجع عالی قضایی استان به همراه مدیرکل زندانها از ساعت ۲۱ تا ۲۳ شب ادامه داشت.

دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز به همراه مراد فتحی مدیرکل زندانهای استان در هشتمین برنامه سفر کاری خود به جنوب استان به همراه معاونین قضایی و قضات دادگستری مهاباد شبانه از زندان این شهرستان بازدید کردند.

عتباتی و همراهان در این بازدید از بندهای مختلف زندان بازدید و با بررسی وضعیت زندان و زندانیان در نشست صمیمی با زندانیان آن پای صحبت‌های آنان نشسته و با بررسی و پیگیری درخواست های آنان در مورد هر یک دستورات لازم را صادر نمودند. عتباتی در مورد رسیدگی به یکی از درخواست ها که مربوط به چهار تبعه عراق مبنی بر تبادل محکومان بین دو کشور ایران و عراق بود در تماس تلفنی که با دکتر غریب آبادی معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه داشت پیگیر امور آنان شد که قول مساعدت قانونی را صادر نمود.

در یکی دیگر از دستورات دکتر عتباتی، با مرخصی پایان حبس یکی از محکومان موافقت و وی از زندان آزاد گردید. فتحی مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان نیز که در این بازدید حضور داشت از دکتر عتباتی رئیس کل دادگستری استان که توجه ویژه ای به زندان داشته و دغدغه زندانی و خانواده آنان را دارند تقدیر و تشکر نمود و بیان داشت که این بازدیدها مایه خیر و برکت است و هرگاه بازدیدی صورت گرفته خروجی پر برکتی داشته است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha