بازدید اعضای هیات مدیره انجمن حمایت زندانیان از زندان مهاباد
حضور اعضای انجمن حمایت از زندانیان مهاباد در زندان

اعضای انجمن حمایت از زندانیان مهاباد با حضور در داخل اندرزگاه ها ضمن دیدار با مددجویان از بخش های مختلف زندان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی ، باحضور اعضای انجمن حمایت از زندانیان مهاباد در داخل اندرزگاه ها با هدف ضرورت حفظ کرامت انسانی زندانیان و خانواده های آنان برنامه بازدید هدفمند کمک به بهبود اداره زندان برگزارشد .

اعضای انجمن حمایت از زندانیان با حضور ناصر فرجی مدیر عامل،نوذری رئیس کمیته امداد، معتمدین، خیرین و سایر اعضای انجمن در معیت شهبازی رئیس زندان مهاباد در زندان این شهرستان حضور یافتند و از قسمتهای مرتبط با اشتغال زندانیان بازدید کردند.

در این حضور و بازدید مابین اعضای انجمن حمایت از زندانیان و رئیس زندان مهاباد مقوله مهم و ساماندهی اشتغال زندانیان، کمک مستمر، هدفمند، توجه جدی و حمایت همه جانبه از خانواده های زندانیان بر اساس آموزه های شرع مقدس اسلام به تفضیل مورد بحث و واکاوی قرار گرفت.

شایان ذکر است از سوی انجمن حمایت از زندانیان تعداد ۳ تخته فرش،۲ دستگاه یخچال و همچنین تعداد ۴۰۰ قواره روتختی ویژه آسایشگاه مددجویان به زندان مهاباد اهدا گردید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha