مجتمع خدمات نقل و انتقال خودرویی انجمن حمایت از زندانیان بوکان افتتاح شد
افتتاح مجتمع خدمات نقل و انتقال خودرویی انجمن حمایت زندانیان بوکان

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: هدف از افتتاح خدمات نقل و انتقال خودرویی با پیگیری موثر دستگاه قضایی و سرمایه گذاری انجمن حمایت زندانیان بوکان جهت توسعه برنامه های خدمات اجتماعی به خانواده زندانیان می باشد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های آذربایجان غربی ، مجتمع خدمات نقل و انتقال خودرویی انجمن حمایت از زندانیان بوکان با حضور دکتر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی، مجیدی دادستان مرکز استان، فرمانده انتظامی استان ، مدیرکل زندانها و جمعی از مسئولان قضایی, اجرایی و نظامی با پیگیری‌های موثر رئیس دادگستری و دادستان بوکان افتتاح شد.

دکتر ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ششمین برنامه حضور خود در جنوب استان در آیین افتتاح این مجتمع گفت: اقدامات و کارهای ارزشمندی برای ارائه خدمت به مردم صورت گرفته است که یکی از آنها افتتاح این مرکز می باشد چرا که با افتتاح این مرکز فرصت مناسبی برای ارائه خدمات به شهروندان و ایجاد رضایتمندی که موجب تقویت و افزایش سرمایه های اجتماعی می شود ایجاد شده است.

عتباتی ادامه داد: قبل از افتتاح این مرکز خدمات تعویض پلاک در ۳ نقطه از شهر بوکان ارائه می شد که موجبات نارضایتی شهروندان را ایجاد کرده بود بر این اساس این مرکز افتتاح شد تا این سه نقطه تجمیع گردد و خدماتی نقل و انتقال خودرو همچون نوبت دهی اینترنتی، استعلامات وکالت نامه، عوارض شهرداری، دارایی، بازدید خودرو توسط کاردان فنی خودرو و تعویض پلاک ارائه خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه با اشاره به اینکه درآمد این مرکز صرف خانواده های زندانیان بی بضاعت خواهد شد گفت: درآمد این مرکز که توسط انجمن حمایت از زندانیان ایجاد شده است صرف خانواده های بی بضاعت زندانیان خواهد شد و این تفاوت زندانبانی اسلامی با سایر نظامات حقوقی دنیا است.

عتباتی در پایان از مجموعه هایی که در ساخت و راه اندازی مجتمع خدمات نقل و انتقال خودرویی بوکان همکاری و مساعدت نموده اند تقدیر و تشکر کرد. در ابتدای این آیین نیز کشاوری رئیس دادگستری بوکان به ارائه گزارشی از نحوه جانمایی و احداث این مجتمع ارائه نمود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha