دکتر محمدی: پیشرفت و توفیقات سازمان زندان‌ها مرهون تلاش و تعهد کارکنان است/ مشکلات کمبود نیرو را حل می‌کنیم

رئیس سازمان زندان‌ها در این نشست خطاب به کارکنان گفت: اگر می‌خواهیم به نقطه اوج رسالت سازمان برسیم، باید بیکاری در زندان را به صفر برسانیم. معتقدم اگر عزم راسخ باشد، به این اهداف خواهیم رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، نشست دکتر غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها با کارکنان زندان‌ها و مراکز اصلاحی‌وتربیتی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

دکتر محمدی در این نشست با ابراز خرسندی از دیدارهای چهره به چهره با کارکنان و مشاهده عملکرد آنان گفت: همیشه در سفرهای استانی، یکی از اهداف سفر را دیدار با همکاران قرار می‌دهیم چرا که معتقدم اگر پیشرفت و توفیقاتی نیز حاصل شده، همه به همت خود پرسنل مجموعه بوده است.

وی نگاه مسئولان استان آذربایجان شرقی به زندان و مساله اصلاح و تربیت را نگاه بسیار خوب و قابل مباهات دانست و در ادامه نیز با اشاره به برنامه‌های فرهنگی در این مراکز گفت: روحانیون و کارکنان فرهنگی نقش مهم و اثرگذار در این فرآیند ایفا می‌کنند.

اشتغال‌زایی و مهارت‌آموزی زندانیان باعث کاهش آسیب در زندان و جامعه می‌شود

رئیس سازمان زندان‌ها همچنین خبر داد؛ خوشبختانه به واسطه پیگیری‌ها مجوز جذب نیرو در سال جاری را داده‌اند و همچنین در تلاش برای برگزاری آزمون برای تامین کمبود نیروی خود هستیم و در این‌ بین با مکاتبات صورت‌گرفته سعی خواهد شد نیروهای سازمانی در اولویت این جذب قرار گیرند.

دکتر محمدی در بخش دیگری از این نشست ابراز کرد؛ علاوه بر اقدامات فرهنگی اثرگذار در زندان تبریز، توسعه اشتغال زندانیان موضوع دیگری است که اعتبار عملکردی استان آذربایجان شرقی را بالا برده است. تجربه نشان داده اشتغال‌زایی و مهارت‌آموزی زندانیان باعث کاهش آسیب در زندان و جامعه می‌شود.

باید بیکاری در زندان را به صفر برسانیم

وی با تاکید بر اینکه زندان تابعه‌ای از منحنی جامعه است، گفت: اگر می‌خواهیم به نقطه اوج رسالت سازمان برسیم، باید بیکاری در زندان را به صفر برسانیم؛ البته به شکل آرمانگرایی عمل نمی‌کنیم ولی معتقدیم اگر عزم راسخ باشد، به این اهداف خواهیم رسید.

رئیس سازمان زندان‌ها همچنین در این نشست صمیمی ضمن پاسخگویی به سوالات کارکنان، درباره پیگیری درخواست‌های آنان قول مساعد داد.

در این جلسه جوادی، مدیرکل زندان‌های استان نیز درخصوص اقدامات صورت‌گرفته برای بهبود وضعیت کارکنان زندان‌ها و خدمات رفاهی توضیحاتی ارائه داد و چند نفر از پرسنل نیز به طرح سوالات و دغدغه‌های خود پرداختند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha