نقش فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی در ارتقاء هویت اجتماعی و دینی زندانیان

مدیرکل زندان‌های استان مازندران در جمع مسئولین فرهنگی زندان‌های استان برنامه های فرهنگی و آموزشی را در جهت رشد و تعالی هویت فردی و اجتماعی و هویت دینی زندانیان از رسالت های محوری سازمان زندانها برشمرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران، نخستین نشست توجیهی و هم اندیشی مسئولین فرهنگی و تربیتی زندان های استان در سال جاری به میزبانی ندامتگاه محکومین مواد مخدر استان برگزار شد.

"علی استادی" مدیرکل زندان های استان مازندران در جمع روسای اداره فرهنگی و تربیتی زندان های استان با اشاره به سند تحول قضایی گفت: یک از مهمترین رسالت ما توانمند سازی زندانیان با اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی و ایجاد اشتغال است .

استادی اضافه کرد: الحمدالله با عنایت به سیاستگذاری درست، تمام زندانها از امکانات خوب جهت اجرای برنامه های عملیاتی برخوردارند و برای تحقق اهداف نیازمند برنامه ریزی خوب و عزم رسیدن به قله افتخار است.

مدیرکل زندان های استان مازندران در جمع متولیان فرهنگی زندانها گفت: امروزه حتی جامعه هم از بی هویتی دینی رنج می برد، اما مسئولیت اصلی ما رشد و تعالی هویت فردی و اجتماعی و هویت دینی زندانیان است.

استادی ضمن تأکید بر این موضوع تصریح کرد؛ با ارتقاء هویت اجتماعی و دینی راه تکامل هویدا خواهد شد و با خودشناسی انسان به خداشناسی خواهد رسید و این مسیر بازگشت شرافتمندانه به جامعه است .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha