برنامه‌های هنری می‌تواند زمینه تغییر نوجوانان را فراهم کند

در راستای کمک به بهبود سلامت فکری مددجویان کانون اصلاح و تربیت همدان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زمینه های مختلف هنری باهم تعامل و همکاری می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، کانون اصلاح و تربیت و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان در راستای پرورش افکار مثبت مددجویان تفاهم کردند در زمینه های خوشنویسی، سفالگری، ادبیات و سایر برنامه های هنری و فعالیت های فرهنگی با همدیگر همکاری کنند.

واحد فرهنگی کانون اصلاح و تربیت همدان از مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان شهر همدان دعوت کرد تا از این مجموعه بازدید و با مددجویان این مرکز از نزدیک ملاقات کنند.

برنامه ریزی در جهت ارتقا سطح آگاهی عمومی و بهره مندی از ظرفیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زمینه های تخصصی برای مددجویان و در نهایت ایجاد بستری مناسب برای کاهش رفتارهای نابهنجار از اهداف این بازدید بود.

سرپرست کانون اصلاح و تربیت در این خصوص گفت: اجرای طرح های متنوع فرهنگی از جمله نقاش ، سرود، قصه گویی، تئاتر، داستان نویسی، شعر و غیره از آموزش های تخصصی در حال اجرا در زمینه هنری در کانون به شمار می آیند. اجرای برنامه های هنری می تواند زمینه های بازگشت مددجویان به جامعه را فراهم کند. با الهام از هنر و بهره مندی از اصول اخلاقی زمینه های رشد و تعالی در نوجوانان شکل می گیرد.

علی الماسی افزود: مددجویان کانون اصلاح و تربیت در این رده سنی دوره مهمی از زندگی خود را پشت سر خواهند گذاشت و به همین منظور آموزش های تربیتی و فعالیت های اصلاحی می تواند مسیر درستی از زندگی را برای آنها مشخص کند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha