توزیع بسته‌های مواد غذایی در بین خانواده نیازمند مددجویان زندان گرمسار

علیرضا نجم الدین رئیس زندان گرمسار از هماهنگی توزیع ماهانه بسته های معیشیتی خبر داد و گفت: با هماهنگی های به وجود آمده به صورت ماهانه و مستمر به خانواده های نیازمند مددجویان زندان گرمسار بسته معیشتی توزیع خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، علیرضا نجم الدین رئیس زندان گرمسار صبح امروز در جمع خبرنگاران از هماهنگی توزیع ماهانه بسته های معیشیتی خبر داد، و گفت: با هماهنگی های به وجود آمده به صورت ماهانه و مستمر به خانواده های نیازمند مددجویان زندان گرمسار بسته معیشتی توزیع خواهد شد.

نجم الدین با بیان اینکه این اقدام با پیگیری های متعدد از سوی اداره زندان گرمسار و انجمن حمایت از زندانیان صورت گرفته است، تصریح کرد: با توجه به تفاهم نامه ایجاد شده ماهانه بیش از 80 بسته مواد غذایی در بین خانواده های نیازمند زندانی توزیع می گردد.

رئیس زندان گرمسار با اشاره به اینکه ارزش ریالی هر بسته 5 میلیون ریال است، افزود: در مجموع در هر مرحله از توزیع بیش از 400 میلیون ریال برای تهیه این بسته ها جمع آوری و بعد از آماده سازی در بین خانواده ها توزیع می گردد.

وی از توزیع غذایی گرم در بین خانواده نیازمند خبر داد و عنوان کرد: با همکاری خوب خیرین و نیکوکاران در هر ماه بیش از 80 پرس غذایی گرم در بین خانواده های نیازمند مددجویان زندان گرمسار توزیع خواهد شد.

نجم الدین در ادامه با اشاره به پرداخت هزینه درمان خانواده های نیازمند، تشریح کرد: با همکاری انجمن حمایت از زندانیان و خیرین کمک هزینه درمان تا مبلغ 40 میلیون ریال و کمک هزینه داندانپزشکی تا سقف 30 میلیون ریال به خانواده های تحت پوشش پرداخت می گردد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha