بازدید شبانه رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان غربی از زندان ماکو

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و ۳۵ نفر از مسولین قضایی از زندان  شهرستان ماکو بازدید کردند.

به گزارشپایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های آذربایجان غربی ، رئیس کل دادگستری ، دادستان مرکز ،هیات همراه قضایی و مدیرکل زندانهای استان از زندان ماکو شبانه ساعت ۲۱ تا ۲۳ بازدید کردند.
دکتر ناصر عتباتی به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاونین قضایی همراه، روسا و دادستانهای حوزه های قضائی ماکو، پلدشت، چالدران و شوط و قضات دادگستری ماکو شبانگاه روز چهارشنبه۲۶ اردیبهشت ماه با حضور فتحی مدیرکل زندانها از زندان این شهرستان بازدید کردند.
عتباتی و همراهان در این بازدید از بندهای مختلف زندان بازدید و با بررسی وضعیت زندان و زندانیان پای صحبت‌های آنان نشسته و با بررسی و پیگیری درخواست های آنان در مورد هر یک دستورات لازم را صادر نمودند.
عتباتی در مورد این بازدید بیان داشت: بازدید از زندان ماکو به منظور بررسی وضعیت زندان و وضعیت قضایی زندانیان صورت پذیرفت تا از نزدیک در جریان مشکلات مددجویان قرار گرفته و به منظور رفع آنها با استفاده از ظرفیت های قانونی تصمیماتی اتخاذ گردد.
از نکات جالب توجه و ارزشمند در این بازدید با پیگیری رئیس کل دادگستری استان یکی از زندانیان با پرداخت مبلغ محکومیت مالی ساعت ۲۲ شب از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha