کار درمان باید به صورت تیمی انجام شود

معاون سلامت،اصلاح و تربیت زندان های استان خراسان جنوبی در کمیته پیش گیری از رفتارهای آسیب رسان گفت: هدف از برگزاری این کمیته جمع بندی خرد جمعی می باشد که بتوانیم رفتارهای پر تنش در زندان ها را دیگر شاهد نباشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی، «آذرمهری» افزود: اقدام به رفتارهای آسیب رسان عواملی چند وجهی دارد و علاوه بر داشتن اختلات روانی به عواملی دیگری مانند: بلاتکلیفی،اعتراض به وضعیت قضایی،جابه جای اندرزگاه ها در زندان ها، مشکلات خانوادگی و... بستگی دارد.

وی با بیان این که برای پیش گیری و کنترل این رفتارها نیاز به هماهنگی و تعامل تمامی واحدها مانند: مدکاری، فرهنگی و تربیتی،اجرای احکام، مرکز خدمات اجتماعی مراقبت بعداز خروج و اشتغال و حرفه آموزی را داردافزود: کار درمان باید به صورت تیمی انجام شود

وی بابیان این که اهمیت سلامت روان علاوه برزندانیان برای سربازان وظیفه و پرسنل باید با نگاه ویژه ای انجام شود و اظهار داشت: علاوه برکارهای مشاوره ای، مدکاری باید آموزش های دینی برای تقویت فرد زندانی در نظر گرفته شود.

رئیس اداره بهداشت و درمان زندان های استان گفت: حوزه بهداشت روان زندانیان علاوه بر درمان باید به دنبال همه فکری خوب برای خروجی قابل قبولی برنامه ریزی شود.

دکتر«عوض زاده» افزود: درمان پایدار زندانیان اعصاب روان با کمک دیگر بخش هامی توانند این دغدغه را کمتر و در امر درمان و اصلاح و تربیت کارهای مطلوبی انجام شود.

در پایان روسای ستادی حاضر در جلسه نظرات خود را مطرح کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha