موافقت‌ شورای طبقه‌بندی زندان‌ ارومیه با ۴۰ جایگزین‌ حبس
شورای طبقه بندی زندان به ریاست دادستان ارومیه

شورای طبقه بندی زندان مرکزی ارومیه به ریاست دادستان مرکز و معاونین رئیس کل دادگستری و مراجع قضایی دادسرا تشکیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، در اقدام نمونه کشوری شورای طبقه بندی زندان ارومیه با حضور رئیس کل دادگستری ، معاونین، دادستان مرکز استان و مراجع دادسرای عمومی و انقلاب هر بیست روز یک جلسه تشکیل می شود.

این جلسه با هدف رسیدگی به درخواست های جایگزین حبس زندانیان اعم از پابند الکترونیک،آزادی مشروط، تعلیق مجازات و... هر ۲۰ روز یک بار در زندان مرکزی ارومیه با حضور مسئولین ارشد دادگستری استان و دادسرای عمومی برگزار می شود که در عصر روز دوشنبه ۱خرداد ماه به ریاست حسین مجیدی دادستان مرکز استان آذربایجان غربی برگزار و بعد از رسیدگی و استماع وضعیت قضایی و تایید اعضای شورای طبقه بندی با درخواست ۴۰ نفر زندانی موافقت شد.

۱۹ حکم مراقبت الکترونیک موافقت مقامات استانی و دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه با درخواست مددجویان زندان مرکزی و مرکز اشتغال ارومیه بود که بعد از موافقت نسبت به اقدامات بعدی به زندان ابلاغ شد .

این جلسه در حاشیه بعد از بازدید ریاست کل دادگستری و دادستان مرکز استان آذربایجان غربی همراه ۳۵ قاضی از زندان ارومیه در سالن جلسات کانون اصلاح و تربیت ارومیه برگزار شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha