۴ ساعت دیدار صمیمی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با زندانیان ارومیه
دکتر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در دیدار ۴ ساعته با زندانیان ارومیه

بازدید ۴ساعته عصرگاهی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و ۳۵ نفر از مدیران قضایی از زندان ارومیه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی بازدید ۴ ساعته عصرگاهی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و ۳۵ نفر از مدیران قضایی از زندان ارومیه عصر روز دوشنبه برگزار شد .

دکترناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی و مجیدی دادستان مرکز استان به همراه معاونین قضایی استان و معاونین دادستان ورئیس کل محاکم ارومیه عصرگاه روز دوشنبه از زندان مرکزی ارومیه بازدید کردند. عتباتی و همراهان با حضور در کلیه بندهای زندان با زندانیان دیدار چهره به چهره نموده و برای رسیدگی به درخواست آنها پای صحبتهای آنها نشستند.

عتباتی و همراهان در فضای صمیمی این بازدید به درخواست‌های مددجویان دستورات لازم را صادر توصیه هایی هم به زندانیان نمودند. عتباتی خطاب به زندانیان گفت مسولین قضایی بیشتر از خود مددجویان برای آنها و خانواده شان که دچار مشکل شده اند ناراحت هستند و هر کمکی در چارچوب قانون ممکن باشد دریغ نخواهند کرد. وی از زندانیان خواست با تغییر رفتار خود و با توکل به خدا مدت محکومیت را تحمل و پس از آن دنبال شغل حلال بروند. رئیس کل دادگستری استان هدف از بازدید را بررسی وضعیت قضایی زندانیان و اطلاع از خدمت رسانی و مشکلات زندانیان عنوان کرد وگفت بازدیدهای مسولین قضایی از زندان‌ها برکات و ثمرات زیادی دارد و در گره گشایی مشکلات زندان و زندانیان بسیار موثر می باشد. این بازدید پس از ۴ ساعت به پایان رسید و عتباتی پس از بازدید در جلسه شورای طبقه بندی زندان شرکت کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha