باید به خانواده زندانیان بیش از پیش توجه شود

مدیرکل زندان‌های زنجان با همراهی معاون سلامت، اصلاح و تربیت، رئیس زندان ابهر و رئیس مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج، وضعیت زندگی یک خانواده زندانی را در شهرابهر بررسی نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان، در ادامه برنامه‌ های سرکشی و بازدید از خانواده زندانیان نیازمند ،این هفته حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با سفر به شهرستان ابهر در منزل یک زندانی این شهرستان حاضر و از نزدیک در جریان مسائل، مشکلات و نیازهای ضروری این خانواده زندانی قرار گرفت.

در این بازدید مدیر کل زندان های زنجان ضمن بررسی پرونده قضایی این زندانی بر ضرورت حل و فصل پرونده و تسریع در آزادی زندانی دستورات لازم را صادر و بر حمایت حداکثری انجمن حمایت زندانیان شهرستان برای رفع نیازهای فوری و ضروری همسر و فرزندان زندانی تاکید نمودند.

در ادامه این سفر حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با همراهی داستان شهرستان ابهر جهت اخذ رضایت برای پرونده قتل عمدی یک زندانی اندرزگاه نسوان در منزل اولیای دم در شهرستان ابهر حاضر و برای رهایی و نجات این زندانی با خانواده مقتول گفتگو نمودند.

 باید به خانواده زندانیان بیش از پیش توجه شود

دیدار با رئیس دادگستری شهرستان ابهرو همچنین حضور در زندان ابهر جهت بررسی مسائل و مشکلات این زندان پایان بخش سفر یک روزه مدیرکل زندان های زنجان به شهرستان ابهر بود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha