حضور مددجویان زندان‌های استان سمنان در مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای کشور

معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان های سمنان از حضور بیش از 14 مددجوی زندانهای استان در مسابقات ورزش های زورخانه ای کشور خبرداد و گفت: این مددجویان بعد از شرکت در مسابقات انتخابی استان در چهار رشته ورزشی انتخاب شده اند و به مسابقات اعزام خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، حجت الاسلام حسینعلی قدرتی معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان های استان سمنان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از مسابقات ورزشی زندانیان استان سمنان خبرداد، و گفت: این مسابقات برای ایجاد فضای سالم و تغییر رویه برای اصلاح زندانیان صورت می گیرد.

قدرتی با بیان اینکه در زندان های استان سمنان به امر ورزش اهتمام ویژه ای داده شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه نشاط و ورزش برای زندانی بسیار مهم بوده و در اصلاح اشتباهات گذشته و سلامت روح وجسم زندانی بسیار تاثیر گذار خواهد بود به همین امر اداره کل زندانهای استان سمنان می گوشد تا در این امر مهم اقدامات شایسته ای را رقم بزند.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندانهای استان سمنان با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی ورزشی زندانیان استان سمنان، عنوان کرد: این مسابقات با حضور جمعی از مددجویان زندانهای استان در چهار رشته ورزشی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه بیش از 48 مددجو در این مسابقات شرکت کرده اند، تصریح کرد: این دور از مسابقات انتخابی مسابقات کشوری بوده و مددجویان بعد از طی کردن از مراحل شهرستانی در مرحله استانی شرکت و انتخاب شده اند.

قدرتی با اشاره به رشته های ورزشی که مددجویان در آن شرکت کرده اند، خاطر نشان کرد: مددجویان در رشته های ورزش های زورخانه ای تیمی و انفرادی، کشتی آزاد و کشتی پهلوانی شرکت کرده اند.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندانهای استان سمنان از انتخاب شدن بیش از 14 نفر از مددجویان برای مسابقات کشوری خبر داد، و تشریح کرد: قرار است در خردادماه سال جاری این افراد برای مسابقات کشوری که به میزبانی استان کرمانشاه برگزار خواهد شد اعزام شوند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha