در حوزه توانمندسازی زندانیان و اشتغال تولیدمحور تلاش مضاعف خواهیم کرد

استادی مدیرکل زندان های مازندران در نخستین جلسه شورای اداری و برنامه ریزی اداره کل زندان های مازندران به نقش موثر همکاران زندان ها در توانمند سازی و اشتغال زندانیان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های مازندران، نخستین جلسه شورای اداری و برنامه ریزی اداره کل زندان های مازندران با حضور علی استادی مدیرکل زندان های مازندران و اعضای ستادی اداره کل و روسای زندان های تابعه در شهرستان نوشهر برگزار شد.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی مازندران در این جلسه ضمن تاکید بر منویات رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور و اشاره به الویت های پنج گانه سازمانی به توسعه کمی و کیفی برنامه های فرهنگی،اصلاحی و حمایتی اشاره کرد.

وی همچنین در ادامه به اثر بخشی برنامه های فرهنگی با هدف کاهش آسیب و باز اجتماعی شدن زندانیان مبتنی بر توانمند سازی اشتغال تولید محور و سلامت فراگیر اشاره کرد.

استادی به استفاده حداکثری از ظرفیت های مولد سازی با رویکرد انتقال زندان های فرسوده به خارج از شهر گفت : در سال های اخیرزندان های ساری، تنکابن، آمل، بابل، کانون اصلاح و تربیت استان به خارج از شهر انتقال پیدا کرد وپروژه هایی نیمه تمام زیادی در دست اقدام است.

مدیر کل زندان های مازندران همچنین به تامین و تجهیز زندان های شهرهای قائمشهر، بهشهر، نورو نوشهر اشاره کرد و گفت : 13 پروژه نیمه تمام در زندان های مازندران با کمک خیرین و تامین اعتبارهای سازمانی در حال پیشرفت است که مهمترین آن پروژه جدید اداره کل زندان های مازندران است که پیشرفت فیزیکی 30درصدی داشته است.

توسعه بهره گیری از ظرفیت های قانونی و تاسیسات نوین در جهت کاهش جمعیت کیفری و ارتقا سطح انگیزش و بهره وری نیروی انسانی با رویکرد ساختار کارآمد،آموزش پویا و توسعه رفاهیات از دیگر موضاعات قابل بررسی در این جلسه بود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha