تقدیر رئیس‌کل دادگستری زنجان از صداوسیمای استان برای پوشش گسترده پویش «زنجان همدل»

رئیس کل دادگستری زنجان به همراه جمعی از معاونین ، مدیر کل زندان ها و اعضای ستاد دیه استان با حضور در صداوسیما ضمن دیدار با رئیس رسانه استانی از عوامل برنامه ساز دخیل در برگزاری و پوشش شایسته پویش زنجان همدل قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان، رئیس کل دادگستری استان در این دیدار عملکرد صداوسیمای استان را در چندسال اخیر بسیار خوب و تأثیرگذار عنوان کرده و گفت : نوع تعامل و توجه صدا و سیما به خواسته ها و نیازهای جامعه بواسطه این عمل خداپسندانه تعداد زیادی از زندانیان جرایم غیر عمد به آغوش گرم خانواده خود بازگشته اند و با فرهنگ سازی خوب رسانه استانی موج کمک های آحاد مردم از اقشار مختلف همچنان ادامه دارد.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام و المسلمین بنیادی مدیر کل زندان های زنجان نیز از تلاش های ارزنده دستندرکاران رسانه ملی جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در طول سال به ویژه در ایام مبارک ماه رمضان قدردانی و بر استمرار همکاری های صدا و سیمای مرکز استان در فرهنگ سازی این کار خداپسندانه تاکید نمود.

همچنین در این جلسه ، مدیر کل صداوسیما با ابراز خرسندی و قدردانی از تلاش های همکاران مرکز در راستای پوشش شایسته پویش زنجان همدل گفت: تلاش شبانه روزی همکاران مرکز و شرکت و همکاری مردم مومن و نیکوکاراستان زنجان در این امر خدا پسندانه نشان از حس نوع دوستی ، همدلی و وفاق هم استانی های عزیز دارد و مردم بر اساس ضرورت ها مطابق با سیاستهای نظام بوده و توفیقات خوبی را به دست آورده است.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی با تقدیر از عملکرد صداوسیمای استان در پوشش گسترده پویش زنجان همدل، نقش و ابتکار صداوسیما را در این موضوع بسیار ستودنی دانست.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه مردم استان نزدیک به 100 میلیارد ریال به امر پویش زنجان همدل اهدا کردند.

در پایان این مراسم از تلاشهای مدیرکل و تعدادی از معاونین، مدیران و همکاران مرکز در نقش بسزایی در پوشش این طرح داشتند با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha