مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان استان سمنان برگزار شد

با حضور مدیر عامل نیروی انسانی بنیاد تعاون کشور، مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان استان سمنان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، با حضور آرمان تبار مدیرعامل نیروی انسانی و امید کهربایی مدیر کل زندان‌های استان و جمعی از مسئولین ذی ربط مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان استان سمنان در محل سالن جلسات اداره کل زندان‌های استان برگزار گردید.

در این مراسم مدیر عامل بنیاد تعاون استان سمنان طی ارائه گزارشی به بیان فعالیت‌های بنیاد تعاون زندانیان استان سمنان با محوریت اشتغال و حرفه آموزی در زمان مدیریت خویش پرداختند.

مدیر کل زندان‌های استان سمنان نیزضمن تقدیر و ارج نهادن اقدامات صورت گرفته در زمان تصدی مدیریت سابق بنیاد تعاون زندانیان استان سمنان بر لزوم تعاملات بیشتر بین دست اندرکاران و زمینه سازان اشتغال در داخل و خارج از زندان‌های سطح استان اشتغال را جزء ضروریترین مباحث در زمینه زندانبانی و ایجاد روحیه قانون مداری در میان مددجویان دانست.

کهربایی در ادامه خاطر نشان کرد: با ایجاد اشتغال در زندان‌های سطح استان علاوه بر جنبه‌های مثبت خاص و متفاوت در میان مددجویان به طور طبیعی چرخه اصلاح و تربیت به عنوان اصلی‌ترین رسالت سازمان زندان‌های کشور از روندی مطلوب‌تر برخوردار خواهد بود.

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان استان سمنان برگزار شد

در پایان با اهداء لوح تقدیر از مدیریت سابق بنیاد تعاون زندانیان استان سمنان تقدیر و با اهداء حکم به مدیر جدید بنیاد آرزوی پیشرفت را برای وی کردند.

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان استان سمنان برگزار شد

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha