سرکشی و حمایت از 4 خانواده زندانی باحضور دادستان استان همدان

اعضای انجمن حمایت از زندانیان همدان در هفته گذشته از 4 خانواده زندانی سرکشی کردند و در جریان روند قضایی پرونده های آنها قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، انجمن حمایت از زندانیان همدان با همراهی دادستان و مدیرکل کمیته امداد استان میهمان 4 خانواده زندانیان بودند و ضمن پیگیری امور قضایی و بررسی مسائل و درخواست هایشان، با اهداء سبد معیشتی از آنها دلجویی کردند.

در این بازدید که با حضور حسن خانجانی دادستان مرکز استان، محمد رسول شیخی زاده مدیرکل کمیته امداد همدان و عبدالملکی مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان صورت گرفت علاوه بر بررسی روند قضایی پرونده زندانیان، مشکلات معیشتی و اقتصادی خانواده ها نیز مورد ارزیابی قرار گرفت و به هر 4 خانواده بسته های معیشتی و کارت های هدیه تحویل شد.

لازم به ذکر است در این بازدیدها که با برنامه ریزی انجمن حمایت از زندانیان و حضور مسئولان قضایی در طول سال صورت می گیرد از مدیران سایر دستگاه های دولتی و مدیران عامل کارخانه ها و شرکت های خصوصی نیز با هدف حمایت های مالی و معنوی از این خانواده ها دعوت می شود تا ضمن تامین امکانات ضروری و مورد نیاز، شان و کرامت انسانی خانواده ها حفظ شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha