کمک ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومانی خیرین همدانی در مراسم گلریزان ستاد دیه

مراسم جشن گلریزان ستاد دیه زندان های استان همدان با جمع آوری مبلغ ۲میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، مراسم جشن گلریزان ستاد دیه همدان در هتل باباطاهر این شهر و با حضور بیش از 600 نفر از مردم، خیرین و مسئولانی استانی برگزار شد.
این مراسم باشکوه با هدف جمع آوری کمک های خیرخواهانه جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با حضور ذوالفعلی نژاد مدیر کل زندان های همدان، حسن خانجانی دادستان مرکز استان، حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از مسئولان استانی و استقبال خیرین برگزار شد.
در این مراسم که با همکاری اداره کل زندان های استان همدان برگزار شد روحانی منش مدیرعامل ستاد دیه استان با اشاره به کمک های خیرین در سال گذشته گفت: در سال 1401 با کمک خیرین 311 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان از زندان آزاد شدند که از این تعداد 16 نفر خانم بودند.
مدیرعامل ستاد دیه افزود: در حال حاضر 245 زندانی جرائم غیر عمد که 6 نفر آنها خانم هستند در زندان های استان منتظر دست های سخاوتمند خیرین برای بازگشت به آغوش خانواده هایشان می باشند.
وی تصریح کرد: برای آزادسازی بیش از 50 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد برنامه ریزی صورت گرفته که به رقمی در حدود 8 میلیارد تومان برای تحقق این هدف نیاز داریم.

شایان ذکر است حضور فعال و مشارکت کودکان در مراسم گلریزان امسال از نقاط قابل توجه بود که اغلب آنها با اهداء قلک های پولشان به یاری زندانیان آمده بودند.

جشن گلریزان ستاد دیه همدان با جمع آوری مبلغ ۲میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان و برگزاری ضیافت افطاری به پایان رسید.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha