در ماه رمضان درهای توبه باز و فرصت برای تغییر فراهم است

مدیرکل زندان های استان همدان در روزهای پایانی ماه رمضان از کانون اصلاح و تربیت این شهر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان همدان، ذوالفعلی نژاد مدیرکل زندان های استان همدان با حضور در کانون اصلاح و تربیت از تمامی قسمت ها و خوابگاه های کانون بازدید کرد.
ذوالفعلی نژاد مدیر کل زندان های همدان در این بازدید ضمن بررسی اقدامات انجام شده در ماه مبارک در این مرکز به دیدار چهره به چهره با مددجویان پرداخت و از آنان خواست که قدر این ماه مبارک را بدانند و در تزکیه نفس خویش بکوشند.
ذوالفعلی نژاد افزود : ماه رمضان ماه میهمانی خداست و رمضان یا رمضان المبارک نام نهمین ماه سال قمری است. در این ماه روزه بر مسلمانان واجب شده است و در قرآن از این ماه به عنوان ماهی که در آن قرآن نازل شده، یاد شده است. قطعا در این ماه فرصت توبه و تغییر بیش از ماه های دیگر فراهم است و ما باید بتوانیم حداکثر استفاده را از این فرصت ببریم تا یک گام به درگاه خداوند نزدیکتر شویم.
مدیرکل زندان های استان در ادامه از مددجویان این مرکز خواست از تلاوت و مطالعه کتاب آسمانی قرآن برای تشخیص مسیر درست و یافتن راه سعادت کمک بگیرند. انجام فعالیت های فکری و ورزش های جسمانی از دیگر توصیه های مدیرکل زندان های استان به مددجویان بود.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha