خلق حماسه‌ای ماندگار در دومین جشن «گلریزان» استان کردستان

مدیرکل زندان‌های کردستان از برگزاری دومین جشن گلریزان در سنندج با حضور استاندار، رئیس‌کل دادگستری و خیرین استانی خبر داد و گفت: در این جشن خیرین و صاحبان صنایع بزرگ با کمک مالی قریب به ۲۰ میلیارد ریال زمینه آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد فراهم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های کردستان، محمدی مدیرکل زندان‌های استان در این مراسم ضمن دعوت بیشتر حضار در کمک به زندانیان مالی، گفت: در ماه مبارک رمضان ثواب مضاعفی برای کارهای خیر وجود دارد و کمک به آزادی زندانیان نیازمند در حقیقت کمک به آزادی یک سرپرست خانواده است که ضمن حل مشکلات محکوم، گره از کار شاکی نیز گشوده می‌شود.

خلق حماسه‌ای ماندگار از حضور استاندار وصاحبان صنایع در دومین جشن گلریزان کردستان

استاندار کردستان در این مراسم معنوی نیز عنوان کرد: عمل نیکوی آزادی زندانیان از بند، نزد خداوند متعال بسیار ارزشمند است اما از آن مهم‌تر محفل باشکوه افرادی است که قدم درراه خیر گذاشتند و با تمام تلاش موجبات آزادی زندانیان، اکثراً سرپرست خانواده را فراهم می‌آورند.

رئیس‌کل دادگستری و رئیس هیئت‌امنای ستاد مردمی دیه استان، ضمن تقدیر از حضور بابرکت صاحبان صنایع استان گفت، بخشش مال و انفاق برای آزادی زندانیان مالی موجب افزایش رزق و روزی در دنیا و آرامش روح در آخرت می‌شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha