حضور مدیرکل و کارکنان اداره‌کل زندان‌های استان کردستان در راهپیمایی روز جهانی قدس

مدیرکل و کارکنان اداره کل زندان های استان همگام با مردم روزه دار سراسر استان، در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت و از جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل نسبت به مردم مظلوم فلسطین اعلام انزجار نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کردستان، در راهپیمایی امروز، مدیرکل و کارکنان این اداره با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با آرمان های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و شهیدان سرافراز مقاومت در سراسر جهان تجدید میثاق کردند.

حضور مدیرکل و کارکنان اداره کل زندان های استان کردستان در راهپیمایی روزجهانی قدس

در این مراسم مردم همیشه در صحنه استان کردستان با حضور فعال خویش از جنایات ضد بشری رژیم غاصب صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم فلسطین اعلام انزجار نمودند، مشت های گره کرده و شعارهای کوبنده مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا مردم روزه دار کردستان پاسخ امت اسلامی به طراحان توطئه شوم اسلام هراسی و نسل کشی مسلمانان در خاورمیانه بود که در قالب حضور عاشقانه در راهپیمایی روز جهانی قدس به منصه ظهور رسید.

حضور مدیرکل و کارکنان اداره کل زندان های استان کردستان در راهپیمایی روزجهانی قدس

راهپیمایی روز جهانی قدس در سنندج ساعت ۱۰ صبح از میدان آزادی این شهر آغاز و در مسیر خیابان فردوسی - خیابان امام خمینی (ره) تا سه راه حبیبی ادامه داشت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha