تشکیل اولین جلسه کارگروه کاهش رفتارهای آسیب رسان زندان‌های زنجان

اولین جلسه کارگروه کاهش رفتارهای آسیب رسان زندان‌های زنجان در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این جلسه که با حضور کلیه اعضای کارگروه در سالن جلسات اداره کل زندان های زنجان برگزار شد ،حجت الاسلام والمسلمین بنیادی ضمن تبریک فرارسیدن نیمه رمضان و میلاد فرخنده و با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)گفت: پایین بودن آمار واقعی رفتارهای آسیب رسان در سطح زندان های استان نشان دهنده تلاش شبانه روزی ،همیاری و همدلی همکاران در بخش‌های مختلف زندانبانی است.

مدیرکل زندان های زنجان بیان کرد: توجه به اجرای دقیق دستورالعمل های سازمان در برخورد جدی با ورود اشیاء ممنوعه و به ویژه موادمخدر، ریشه کاهش رفتارهای آسیب رسان در داخل زندان است.

حجت الاسلام والمسلیمن بنیادی تاکید کرد: حل مشکلات خانوادگی زندانیان ،حل و فصل پرونده های قضایی و رفع مشکلات ناشی از تحمل حبس نیازمند مداخلات سریع و به موقع روانشناسان زندان هاست که خوشبختانه طبق بررسی های به عمل آمده همکاران عملکرد مطلوبی در این بخش از خود نشان دادند.

بنیادی در ادامه خاطرنشان کرد: روزمرگی آفت زندانبانی است و تمامی همکاران به ویژه روسای زندان ها و روانشناسان با برنامه‌ریزی دقیق و مستمر مسائل و مشکلات و نگرانی‌های قابل رسیدگی و حل و فصل زندانیان را در اولویت امور قرار دهند.

برگزاری مستمر دوره های مهارت اساسی زندگی برای زندانیان ،ضرورت همکاری با گروه های NA در جهت درمان موثر اعتیاد در داخل زندان ها و توجه به آسیب های روانی کارکنان و پرسنل وظیفه از دیگر موارد مورد تاکید مدیر کل زندان ها در این جلسه بود.

لازم به توضیح است در پایان جلسه اعضای حاضر ضمن ارائه گزارش عملکرد خود در سال ۱۴۰۱ نقطه نظرات خود را در خصوص دستیابی به اهداف کارگروه کاهش رفتارهای آسیب رسان ارائه نمودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha