تبیین اولویت‌های پنجگانه سازمان زندان‌ها برای اجرا در زندان‌های ایلام

پس از جلسه ویدیوکنفرانس رییس سازمان با مدیران‌کل زندان‌های کشور، اولویت های سازمانی برای مسئولین و روسای زندان‌های ایلام تبیین شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان ایلام، اولین جلسه شورای اداری اداره کل زندان های ایلام در سال جدید با حضور مدیرکل، روسای زندان ها و مسئولین ستادی برگزار شد.

در این جلسه اولویت های سازمانی توسط مجید احسانی مدیرکل زندان های ایلام تشریح و تبیین شد و بر اجرای مطلوب فعالیت ها با هدف تحقق اولویت های سازمانی و اهمیت بخشی به این موضوع تأکید شد.

احسانی گفت: تمام توان و تلاش خود را در راستای اجرای مناسب و هدفمند اولویت های سازمانی به کار خواهیم گرفت و طبق برنامه های تدوینی درصدد تحقق کامل اهداف سازمانی هستیم. وی افزود: کارکنان زندان های استان ایلام در سال گذشته برای انجام اولویت های دهگانه تلاشی اثربخش داشتند و در سال جدید از توان و ظرفیت موجود برای دستیابی به اهداف بلند مدت و کوتاه مدت سازمانی استفاده می شود.

اولویت های سازمان به شرح زیر است:

  1. استفاده حداکثری از ظرفیت مصوبه مولدسازی با رویکرد: انتقال زندان‌های فرسوده به خارج از شهرها، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تامین تجهیزات امنیتی و هوشمند.
  2. ساماندهی نحوه نگهداری زندانیان دارای جرایم خشن، سارقین سابقه‌دار و مجرمین حرفه‌ای با رویکرد ارتقاء کارکرد حبس.
  3. توسعه کمی و کیفی برنامه‌های فرهنگی و اصلاحی و حمایتی با هدف کاهش آسیب و بازاجتماعی شدن زندانیان مبتنی بر توانمندسازی، اشتغال تولیدمحور، سلامت فراگیر.
  4. ارتقاء سطح انگیزش و بهره‌وری نیروی انسانی در شغل سخت و پرصعوبت زندانبانی با رویکرد ساختارکارآمد، آموزش پویا، توسعه رفاهیات.
  5. توسعه بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی و تاسیسات نوین درجهت کاهش جمعیت کیفری بصورت هدفمند، فعال و متوازن.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha