تبیین اولویت‌های سازمانی در جلسه شورای اداری زندان‌های ایلام

جلسه شورای اداری زندان‌های استان ایلام با حضور مدیرکل، روسای زندان‌ها و مسئولین ستادی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، جمشید اسکندری بر پیاده سازی اصولی اولویت های سازمانی تاکید کرد.

مدیرکل زندان های استان ایلام ضمن تبیین اولویت های سازمانی و تشریح مصوبات جلسه ویدیو کنفرانس رییس سازمان زندان های کشور با مدیران کل، به پیاده سازی اصولی و اهمیت بخشی به حوزه های مرتبط کاری تاکید داشت و خواستار جدیت و تلاش مضاعف کارکنان سنگر اصلاح و تربیت در راستای تحقق اهداف سازمانی شد.

وی به اولویت اول سازمانی تحت عنوان استفاده حداکثری از ظرفیت مصوبه مولدسازی با رویکرد انتقال زندان‌های فرسوده به خارج از شهرها، اشاره کرد و اذعان داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و تامین تجهیزات امنیتی و هوشمند می بایست در اولویت کار قرار گیرد.

تبیین اولویت‌های سازمانی در جلسه شورای اداری

مدیرکل زندان های استان ایلام به برقراری نظم در انجام امور و توسعه اشتغال در زندان ها و فعالیت بنیاد تعاون در این حوزه نیز تأکید داشت و یکی از راهکارهای اثربخش را استفاده از کارآفرینان موفق برای توسعه اشتغال زندانیان دانست. وی در ادامه در خصوص توسعه کمی و کیفی بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی و تاسیسات نوین کیفری با تاکید بر نظام آزادی تحت نظارت سامانه‌های الکترونیکی(پابند) و همچنین انعکاس مناسب رسانه‌ای از دستاوردها و خدمات برجسته اصلاحی، تربیتی مطالبی را عنوان کرد.

گفتنی است مصوبات قبلی جلسه شورای اداری نیز بررسی شد و اعضای جلسه در خصوص مشکلات حوزه کاری و راهکارهای حل آن ها بحث و گفتگو کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha