بازدید مدیرکل دفتر ساماندهی مراکز نیمه‌آزادی و نظارت الکترونیکی از زندان‌های مازندران

اکبرپور مدیرکل دفتر ساماندهی مراکز نیمه‌آزادی و نظارت الکترونیکی سازمان زندانها در بازدید از مرکز مراقبت الکترونیکی استان مازندران، توسعه و پشتیبانی از سامانه پایش و ارتقاء نظارت سیستمی را از سیاستهای مهم سازمان زندانها برشمرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران، اکبرپور مدیرکل دفتر دفتر ساماندهی مراکز نیمه‌آزادی و نظارت الکترونیکی ضمن تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن، با اشاره به تاکیدات رئیس سازمان زندانهای کشور در جهت ارتقای نظارت کیفی اجرای پابندهای الکترونیکی گفت: با توسعه و پشتیبانی از سامانه پایش به زودی نظارت سیتمی به حداکثر کیفیت خواهد رسید.

وی ضمن بازدید از پروژه در حال ساخت ساختمان پابند های الکترونیکی استان و قدردانی از فعالیت های خوب شکل گرفته در راستای نظارت بر زندانیان، ابراز امیدورای کرد با اهتمام و درایت مدیرکل زندانهای استان و تلاش همکاران زحمتکش با افتتاح مرکز جدید و ارتقای سامانه پایش، استان مازندران یکی از استان های پیشتاز در بهره مندی حداکثری از ظرفیت فن‌آوری نوین در تاسیسات حقوقی خواهد بود .

مدیرکل دفتر ساماندهی مراکز نیمه‌آزادی و نظارت الکترونیکی سازمان زندانها ادامه داد: با استفاده از پابند الکترونیکی به دنبال کاهش مدت حضور زندانیان در محیط زندان و کاهش آسیب‌های مرتبط با خانواده زندانیان و مراقبت از آن‌ها هستیم.
وی با اعلام آغاز تولید نسل جدید پابندهای الکترونیکی گفت: با توسعه و پشتیبانی از سامانه پایش به زودی نظارت سیستمی به حداکثر کیفیت خواهد رسید.

اکبرپور ضمن بیان اهمیت آموزش زندانیان در هنگام نصب پابند بر امضای تعهد نامه و تبیین مجازات های مرتب بر خطای احتمالی از سوی زندانی تاکید و توصیه نمود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha