خدمات زندانبانی در استان زنجان قابل تقدیر است

رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار نوروزی مدیر کل زندان‌ها از تلاش های شبانه روزی کارکنان زندان‌های زنجان قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی گفت: کار زندانبانی سخت و زیان آور است چرا که ایجاد تغییر و تحول در افراد به خطا رفته بسیار دشوار و طاقت فرسا است.

رئیس کل دادگستری استان اظهار کرد: اصلاح زندانی کار بسیار مهمی است به گونه ای که با فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی زندانی را از کرده خود پشیمان کنیم تا قبول کند که هنجارشکنی کار ناپسندی است که همین کار ،سختی های کار زندانبانی را عیان می کند.

صادقی نیارکی افزود:سالم‌سازی محیط زندان ها از وروداشیاءممنوعه به ویژه ورود مواد مخدر گامی بسیار اساسی در اجرای صحیح برنامه های اصلاحی و تربیتی است که خوشبختانه در سال‌های گذشته موفقیت‌های بسیار خوبی در این زمینه کسب کردیم.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام و المسلمین بنیادی مدیر کل زندان های زنجان ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان از همراهی و تعامل سازنده مجموعه قضائی و در رأس رئیس کل دادگستری قدر دانی و استمرار تعاملات دستگاه‌ قضایی با زندانهای استان را در سال جدید خواستار شد.

لازم به ذکر است در ابتدای این دیدار مدیرکل زندان های زنجان گزارشی از عملکرد زندان های استان را در حوزه‌های مختلف ارائه نمودند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha