مراسم جشن روز جوان و تجلیل از جوانان برتر در زندان‌های مازندران

به مناسبت ولادت رشیدترین جوان تاریخ‌ساز عاشورا، حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان جشنی به همت امورفرهنگی هنری زندان های مازندران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران، جشن میلاد سراسر سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با حضور مدیرکل زندان های استان مازندران روسای زندان ها و مسولین فرهنگی و کارکنان و سربازان وظیفه و زندانیان در سالن های اجتماعات و نماز خانه های زندان با برگزاری آیین تجلیل و اهدای هدایایی نقدی و غیر نقدی برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل زندان های مارندران با تبریک میلاد و اعیاد شعبانیه بر اهمیت شادی در جامعه تاکید کرده و گفت: ضرورت شادی و نشاط در اسلام در روایات و احادیث همواره مورد تاکید بوده است و تلاش بر این است با همکاری واحد های فرهنگی در زندان ها فضای مثبت و شادی را با اجرای برنامه های فرهنگی برای زندانیان فراهم کنیم.

استادی جوانی را یک نعمت و یک فرصت برشمرد و گفت: یکی از خصلت های خوب جوان حق محوری است چرا که خداوند وعده به کسانی که حق طلب و حق شناس و در مسیر حق باشند نصرت عنایت می کند.

وی در ادامه افزود:یکی از صفت های بارز علی اکبر(ع) رسیدن به حق بود که در روز عاشورا با ایمان اخلاص و همت و اخلاق به شهادت رسید.


در این مراسم پس از اجرای موسیقی، مولودی خوانی،گروه های همخوانی،تجلیل از سربازان نمونه، قدردانی از زندانیان جوان فعال در زمینه های مختلف فرهنگی، ورزشی و زندانیان کارآفرین، اعزام تعدادی از سربازان وظیفه به سفر زیارتی مشهد مقدس،اهدای بسته های معیشتی به زندانیان پایان بخش ویژه برنامه روز جوان بود.

انتهای خبر/
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha