حضور  2500 نفری زندانیان در برنامه‌های قرآنی زندان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیرکل زندان‎های کهگیلویه وبویراحمد گفت: ترویج و توسه فعالیت های مذهبی، قرآنی و فرهنگی در سطح زندان های استان باعث آرامش روحی زندانیان و ارتقای امنیت زندان‎ها می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد، منصور بیژنی مدیر کل زندان‎های استان گفت: از اولویتهای زندان های استان تقویت باورهای دینی و مذهبی زندانیان و ترویج و توسعه برنامه های قرآنی است؛

وی عنوان داشت: نهضت قرآن آموزی در صدر برنامه های ابلاغی مراکز تأمینی وتربیتی قرار گرفته که در این در سالجاری 2500 نفر از زندانیان در برنامه های قرآنی شرکت نموده و از آن بهره بردند.

بیژنی در ادامه تصریح کرد: از آنجائیکه گرایش به برنامه ها و اقدامات دینی و اعتقادی و فراگیری آموزه های قرآنی در مراکز ندامتگاهی استان مشهود و ملموس است، روزانه با حضور روحانیون و مربیان قرآنی و همچنین مربیان، محافل و کلاسهای آموزشی قرآن برگزار می گردد.

این مقام مسؤل زندان های استان با بیان اینکه هر قدر فعالیت‌ها و برنامه‌های دینی و قرآنی در زندان‌ها بیشتر باشد، آسایش و آرامش بیشتری بر زندان حاکم خواهد بود؛ افزود: ترویج و توسعه فعالیت های مذهبی، قرآنی و فرهنگی در سطح زندان باعث آرامش روحی زندانیان و ارتقای امنیت زندان ها می شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha