بازدید رئیس سازمان زندان‌ها از دادگستری شهرستان باشت/ دکتر محمدی: فلسفه حضور مسئولین در شهرها پیگیری بی‌‎واسطه مشکلات مردم است

دکتر محمدی در این نشست تأکید کرد؛ فلسفه حضور مسئولین در شهرستان‌ها آشنایی با مشکلات مناطق به شکل چهره به چهره با مردم است تا مسائل از نزدیک شناسایی و حل شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، دکتر محمدی در ادامه سفر به شهرستان باشت با حضور در دادگستری، با مسئولین و کارکنان دستگاه قضایی این شهرستان دیدار و از نزدیک مشکلات و درخواست‌ها را مورد بررسی قرار داد.

رئیس سازمان زندان‌ها در ادامه در نشست بررسی مسایل حقوقی و حوزه قضایی شهرستان باشت حاضر شد. دکتر محمدی ضمن ابراز خرسندی از حضور در شهر باشت گفت: فلسفه حضور مسئولین در شهرستان‌ها آشنایی با مشکلات مناطق به شکل چهره به چهره با مردم است تا مسائل از نزدیک رصد و مورد برنامه‌ریزی قرار گیرد.

این مقام قضایی همچنین با یادآوری اینکه ریاست محترم دستگاه قضا تاکید دارد که مصوبات سفرها عملیاتی شوند، افزود: در بازدید صورت گرفته از شهرستان باشت، مشکلات مطرح شده توسط فرماندار، مسئولین و همکاران قضایی احصا و در شورای قضایی استان مطرح خواهد شد.

در این نشست فرماندار باشت نیز اهم مشکلات حقوقی و قضایی این شهرستان را مطرح کرد .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha