کسب رتبه دستگاه برتر سوادآموزی توسط اداره‌کل زندان‌های استان قزوین

اداره کل زندانهای استان قزوین رتبه دستگاه برتر را در امر سوادآموزی زندانیان کسب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، در راستای توسعه وترویج سوادآموزی و همچنین همکاریهای بین بخشی با اداره کل آموزش و پرورش استان و معاونت سوادآموزی، اداره کل زندانهای استان به عنوان دستگاه برتر معرفی وتجلیل شد.

خاطر نشان می شود طی مراسمی که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، مدیرکل امور اجتماعی وفرهنگی استانداری و همچنین مسئولان استانی برگزار شد؛ با اهداء لوحی توسط استاندار قزوین از مدیرکل زندانهای استان قدردانی به عمل آمد.

در متن لوح تقدیر آمده است:

جناب آقای فرهاد بهرامی مدیرکل محترم زندانها واقدامات تأمینی وتربیتی استان ستایش پروردگاری را سزاست که انسان را به نعمت برخورداری از استعداد وکسب دانش وتوان انتقال مفاهیم وآموزش، از سایرموجودات متمایز فرمود. بی تردید تلاش درراه ریشه کنی بیسوادی و مبارزه با جهل ونادانی، جهادی است عظیم ودارای پاداش اخروی که نصیب خدمتگذاران عرصه علم ودانش می گردد. بدینوسیله از زحمات جنابعالی در عرصه آموزش و کسب رتبه چهارم کشوری در ارزشیابی شاخص های فعالیت دانش آموزی سازمان نهضت سوادآموزی در سال 1400 وارتقاء نرخ باسوادی استان قدردانی می نمایم . امید به استعانت از درگاه خداوند متعال بیش ازپیش در اعتلای فرهنگ سواد و سوادآموزی پیروز وسربلند باشید.

محمد مهدی اعلایی

استاندار قزوین

انتهای خبر/

کسب رتبه دستگاه برتر سوادآموزی توسط  اداره کل زندانهای استان قزوین

کسب رتبه دستگاه برتر سوادآموزی توسط  اداره کل زندانهای استان قزوین

کسب رتبه دستگاه برتر سوادآموزی توسط  اداره کل زندانهای استان قزوین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha