اختتامیه مسابقات قرآن منطقه ۲ کشور ویژه زندانیان زن مازندران در قائمشهر برگزار شد

۲۰ زندانی زن مازندرانی در مسابقات قرآن کریم منطقه‌۲ کشوری در زندان قائمشهر با هم به رقابت پرداختند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان مازندران ،مسول دارالقرآن اداره کل زندان های استان مازندران در اختتامیه دومین دوره مسابقات قرآنی زندانیان زن منطقه دو کشور در قایمشهر اظهار داشت: این مسابقات در راستای انجام بخشی از فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی در زندان‌ها است که هدف از اجرای این مسابقات کمک به مددجویان برای ارتقاء معلومات قرآنی است.

وی همچنین با بیان اینکه هدف بالا بردن معنویت و روحیه قرآنی در بین مددجویان است، عنوان کرد:زمانی این مسابقات ارزشمند است که در عمل و رفتار ما تغییرات مطلوب ایجاد کند.

معافی رییس اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل زندان های مازندران با بیان اینکه در این دوره از مسابقات ۲۰ نفر شرکت کردند، گفت: این افراد در رشته‌های قرائت، تفسیر، حفظ موضوعی، حفظ یک جزء، حفظ ۳ جزء، سور منتخب قرآن کریم به رقابت پرداختند.

رئیس اداره فرهنگی اداره کل زندان های مازندران با بیان اینکه مسابقات در رشته کتبی نیز برگزار شد، افزود: ۷ نفر در رشته های ترجمه و مفاهیم نهج البلاغه شامل ۵۰خطبه اول و تفسیر سوره مبارکه اسرا شرکت کردند.

وی همچنین گفت : استان مازندران در راستای برگزاری شایسته مسابقات تلاش فراوان کرده و زحمات دست‌اندرکاران مسابقات شایسته تقدیر است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha