جلسه آموزشی پیشگیری و مبارزه با رفتارهای ناهنجار در زندان دهدشت

جلسه آموزشی پیشگیری و مبارزه با مصرف مشروبات الکلی با سخنرانی امام جمعه شهر دهدشت و شرکت جمعی از زندانیان در سالن جلسات زندان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد، محمدکریم سخنگو رئیس زندان دهدشت با اعلام این مطلب افزود: در راستای برنامه های آموزشی و فعالیتهای امر زندانبانی در موضوع تربیتی، جلسه آموزشی پیشگیری و مبارزه با مصرف مشروبات الکلی با سخنرانی امام جمعه شهر دهدشت برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین وحدانی امام جمعه شهر دهدشت در این جلسه آموزشی با تقدیر از برگزاری چنین جلساتی برای زندانیان و کمک به بازاجتماعی شدن آنان با اشاره به اینکه مصرف مشروبات الکلی هم مغایر با اخلاق ، فرهنگ و شرع مقدس و هم منشاء بسیاری از جرائم و انحرافات اجتماعی و مشکلات خانوادگی می باشد اظهار داشت: ضروری است با آگاه سازی ، اغنای مردم و بهینه سازی اوقات فراغت جوانان به منظور پیشگیری از مصرف مشروبات الکلی گامهای موثری برداریم.

در این جلسه آموزشی امام جمعه شهر دهدشت با اشاره به آیات و روایات و تحقیقات مراکز آزمایشگاهی و تحقیقاتی نسبت به آسیب های مصرف مشروبات الکلی مطالبی عنوان که مورد استقبال زندانیان واقع شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha