مراسم کمک به زندانیان بی‌بضاعت و بی‌ملاقاتی در زندان مرکزی قزوین

مراسم کمک به زندانیان بی بضاعت با حضور مدیرکل زندانهای استان قزوین در زندان مرکزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، شب گذشته مراسم کمک به زندانیان بی بضاعت و بی ملاقاتی در زندان مرکزی برگزار و زندانیان مدعو شام خود را در کنار مدیرکل وجمعی ازمسؤلین زندانهای استان صرف نمودند.

مدیرکل زندانهای استان در جمع زندانیان بی بضاعت سخنانی ایراد نمود و گفت: باید در نظر داشت که فقر و بیکاری با بسیاری ازآسیب‌های اجتماعی ارتباط دارد؛ اما بدین معنا نیست که تمام افرادی که با فقر و بی پولی زندگی می‌کنند، مرتکب جرم و بزه می شوند.

وی افزود: بسیاری از افراد بی بضاعت در جامعه زندگی می کنند که نه تنها آسیب یا تهدیدی برای خود یا دیگران ندارند؛ بلکه با ترسیم چشم اندازی روشن از زندگی، در پیشبرد اهداف فردی و اجتماعی خود موفق هستند.

این مقام مسؤل در ادامه سخنان خود بیان داشت: مهمترین دلیل مجازات حبس در نظام زندانبانی اسلامی، اصلاح، بازپروری و باز اجتماعی کردن زندانیان است. تا فرد پس از بازگشت به جامعه، به زندگی سالم و بدور از تکرار جرم برگردد.

بهرامی افزود: لیکن زندان، زمانی می تواند فرصتی برای افراد باشد تا ضمن بازنگری به رفتار گذشته خود، با ترسیم چشم اندازی مشخص برای آینده، زمینه‌ساز حضور مجددشان در جامعه باشند. مشروط براینکه تلاش کنند تا با شرکت در برنامه های اصلاحی وبهره گیری از آموزش های مربیان و کارشناسان تربیتی، در مسیردرست قرار گیرند.

این مراسم با حضور بالغ بر یکصد زندانی مرد و زن در دو بخش حسینیه مرکزی و حسینیه نسوان برگزار و زندانیان پس از صرف شام ، کارت هدیه سه میلیون ریالی و پیراهن وشلوار دریافت نمودند.

انتهای خبر/

کمک به زندانیان بی بضاعت و بی ملاقاتی در زندان مرکزی قزوین

کمک به زندانیان بی بضاعت و بی ملاقاتی در زندان مرکزی قزوین

کمک به زندانیان بی بضاعت و بی ملاقاتی در زندان مرکزی قزوین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha