زندان ها به واسطه مأموریت سنگین شایسته مساعدت و همکاری بیشتر هستند

منصور بیژنی مدیرکل زندان ها با دکتر احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد دیدار و بر لزوم همکاری و همراهی دستگاههای کمک رسان به زندان ها تأکید نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد، بیژنی در دیدار با استاندار استان به معرفی وخلاصه ای از عملکرد زندان های استان پرداخت و افزود: کارکنان زندان های استان به مثابه جهادگرانی خاموش در همه ی شرایط چه در شرایط حاد کرونایی و چه در این موقعیت حساس کشور صادقانه و با صعوبت و مشکلات خاصی در نگهداری از زندانیان و تأمین بخش مهمی از امنیت جامعه در تلاشند که انصافاً نیاز به حمایت و مساعدت دارند.

وی عنوان کرد: انتظار از مجموع دستگاه قضایی،مخصوصا زندان ها تامین امنیت و ماحصل فعالیت های دستگاه قضایی،انتظامی و امنیتی در محیطی به نام زندان است ، آنچه که در راس امور زندانها مورد توجه قرار گرفته امنیت زندانهاست که همکاران ما شبانه روزی درحال برقراری این امر خطیر هستند که شایسته است به کارکنان زندانها توجه ویژه ای گردد.

بیژنی در ادامه تصریح کرد: هر چند ما به توسعه و گسترش زندان و ساخت فضاهای جدید خوشحال نیستیم ولی بنا به ضرورت در حال حاضر در زندان گچساران و زندان مرکزی اقداماتی در خصوص تعمیر، تجهیز و ساخت فضاهایی برای رفاه حال زندانیان و ارتقاء بیشتر امنیت در این مراکز هستیم که نیاز به مساعدت و تزریق اعتبارات کافی به این مهم است.

دکتر احمد زاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد ضمن قدردانی از زحمات مدیریت و کارکنان زندانهای استان در پیگیری مشکلات زندانیان و تأمین امنیت درمراکز ندامگاهی استان، قول مساعد دادند مسائل ومشکلات زندانهای استان به قید فوریت بررسی و در جهت مرتفع کردن آنها و تأمین اعتبارلازم اقدام خواهد شد.

وی اظهار داشت: زندانها بواسطه صعوبت و سنگینی خدمات مورد نظر شایسته مساعدت و همکاری نهادها و دستگاههای مرتبط هستند که انشالله از اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای کمک به رفع بخشی از مشکلات فرا روی زندان ها مساعدت خواهد شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha