دیداری از جنس تعامل

مدیرکل زندان‌های استان خراسان جنوبی به منظور تعامل فرهنگی و اجرای فعالیت‌ مستمر برای مدجویان کانون اصلاح و تربیت و اندرزگاه جوانان با مدیر کل کانون پرورش فکری استان بحث و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان خراسان جنوبی، در ابتدا«مظهری» مدیر کل کانون پرورش فکری استان ضمن معرفی فعالیت‌های کانون، گفت: کودکان و نوجوانان هرجا که باشند مخاطبان کانون هستند، چه در زندان باشد، چه در بیرون از زندان مخاطب خاص خود را دارد.

وی افزود:توسط کانون63 برنامه مهم در حال انجام می باشد که خروجی آن کتابخوانی و نویسندگی را برای جامعه هدف در پی دارد.

مدیرکل سازمان زندان‌های استان خراسان جنوبی نیز ضمن اشاره به اهمیت و ضرورت انجام کار فرهنگی، بیان کرد: امروز شاهد هستیم که بیشتر نوجوانانی که در کانون اصلاح و تربیت حضور دارند، محصول آسیب‌های اجتماعی هستند؛ لذا با توجه به تجربه موفق حضور کتابخانه سیار شهری کانون در کانون اصلاح و تربیت، از توانمندی و تجربه‌ی مربیان کانون در جهت ارتقای مهارت‌های نوجوانان و تغییر در آنان برای بازگشت به آغوش اجتماع به شکل مستمر استفاده خواهیم کرد.

«عبدی» در ادامه: گزارشی از اجرای برنامه های فرهنگی،هنری و آموزشی صورت گرفته در زندان های استان و کانون اصلاح و تربیت استان ارائه و خواستار گسترش و تقویت برنامه های اصلاحی و تربیتی در کانون اصلاح و تربیت بیرجند با تعامل و همکاری خوب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با زندان های خراسان جنوبی شد.

در پایان کانون پرورش فکری و زندان های استان اعلام آمادگی همکاری خود را نیز اعلام کردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha