بازدید مدیرکل زندان‌های مازندران از ندامتگاه محکومین مواد مخدر

مدیرکل زندان‌های استان مازندران به منظور بررسی وضعیت زندانیان درحال تحمل کیفر و رسیدگی به مشکلات احتمالی آنان از ندامتگاه محکومین مواد مخدر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مازندران،"علی استادی" مدیرکل زندان های استان مازندران به همراه ستار فولادی رئیس اداره اشتغال و حرفه آموزی زندان‌های استان از ندامتگاه محکومین مواد مخدر بازدید و با زندانیان گفتگو نمود.

"استادی" ضمن حضور در بندهای زندان با اکثر زندانیان گفتگو کرد و به استماع مسائل و مشکلات آنان پرداخت.

مدیرکل زندان‌های استان مازندران ضمن قدردانی از مجموعه اقدامات و خدمات ارائه شده به زندانیان در سال گذشته، توجه به برنامه های فرهنگی موثر و آموزشی هدفمند و اشتغال پایدار با بازدهی مطلوب را یکی از مهمترین اولویتهای سازمانی برشمرد.

وی افزود، یکی از ارکان اصلی ارتکاب به جرم بیکاری و عدم آشنایی افراد به حرف و مهارت درایجاد اشتغال است و ما بر مبنای سیاستهای سازمانی باید زمینه شناخت و حرفه آموزی در رشته های متعدد را برای زندانیان فراهم کنیم .

" استادی" تأکید کرد: حضور داوطلبانه و حداکثری زندانیان در کلاسهای آموزشی موجب دلگرمی همکاران ما در حوزه اشتغال و حرفه آموزی خواهد شد و در عین حال تعداد زیادی از زندانیان می توانند از مزایای آموزش و گواهینامه های رسمی سازمان فنی و حرفه ای بهره مند و بازگشت شرافتمندانه ای به جامعه داشته باشند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha