مشارکت 750 میلیون تومانی خیرین شاهرودی در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان

مدیرکل زندانهای استان سمنان با اشاره به برگزاری مراسم جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد در شهرستان شاهرود، گفت: در این مراسم بیش از 70 نفر از خیران شاهرودی حضور داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، امید کهربایی ضمن اشاره به برگزاری جشن گلریزان شاهرود برای آزادسازی زندانیان با تلاش های رئیس زندان، امام جمعه ، جمعی از مسئولین و تعدادی از خیران این شهر، گفت: در این مراسم بیش از 70 نفر از خیرین حضور داشتند و بیش از 750میلیون تومان جمع آوری شد.

وی با اشاره به اینکه 30 زندانی جرائم غیر عمد در زندان شاهرود حضور دارند که برای آزادسازی آنها نیاز به 74 میلیارد تومان است افزود: ستاد دیه تنها دست نیاز به سوی کمک های مردم دراز نکرده بلکه خواستار کمک های معنوی هم است.

مدیرکل زندانهای استان سمنان تصریح کرد: در سال 1402 با مبلغ 4 میلیارد تومان توانسته ایم 80 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد را از طریق ستاد دیه و کمک خیرین در شهرستان شاهرود را آزاد نمائیم.

کهربایی با اشاره به قدمت جشن گلریزان از دیرباز در بین مردم نیکوکار ایران اسلامی، گفت: در این مراسم تعدادی از خیرین در ماه مبارک رمضان دور هم جمع می شوند تا مشکلات افراد گرفتار را در این ماه پرخیر و برکت برطرف شود و هر کس به اندازه توانش در رفع این دردها سهیم باشد.

وی بیان کرد: نقش مردم و کمک های خیرین در آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد بسیار مهم است و ما از همه می خواهیم مشارکت لازم را در این زمینه داشته باشند چرا که این جشن هرساله و در ایام ماه مبارک رمضان با هدف آزادسازی زندانیان و برگرداندن آن ها به آغوش گرم خانواده برگزار می شود.

مشارکت 750 میلیون تومانی خیرین شاهرودی در جشن گلریزان آزاد سازی زندانیان

مشارکت 750 میلیون تومانی خیرین شاهرودی در جشن گلریزان آزاد سازی زندانیان

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha