برگزاری آخرین جلسه شورای اداری زندان های زنجان در سال۱۴۰۲

آخرین جلسه شورای اداری زندان‌های زنجان با حضور کلیه اعضا و به ریاست مدیر کل زندان‌ها برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، در این جلسه که با حضور کلیه اعضا و به ریاست مدیر کل زندان‌های زنجان برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در ایام مبارک ماه رمضان و تبریک عید سعید باستانی نوروز ،از یک سال تلاش بی‌وقفه همکاران در مسئولیت خطیر زندانبانی قدردانی و گفت: با همراهی و همفکری مجموعه کارکنان زندان‌های زنجان در سال ۱۴۰۲ شاهد پیشرفت‌های بسیار چشمگیر در حوزه‌های مختلف زندانبانی به ویژه در موضوع اصلاح و تربیت زندانیان بودیم.
مدیرکل زندان‌های زنجان بیان کرد: تامین امنیت زندان‌ها و اصلاح تربیت مجرمین دو مقوله و شاخص بسیار مهم و مورد تاکید مسئولین بالادستی است که در سال جدید دستیابی به این دو مهم سرلوحه برنامه‌های عملیاتی اداره کل زندان‌های زنجان خواهد بود.
دستیابی به تعهدات حرفه آموزی و اشتغال زندانیان، کاهش چشمگیر میزان متهمین زندان‌های استان، افزایش کیفیت برنامه‌های بهداشت و درمان در زندان‌ها، اجرای دقیق و به موقع کلیه فعالیت‌های فرهنگی و هنری و آموزشی، اقدامات چشمگیر حمایتی از زندانیان و خانواده‌های آنان در کنار توجه به موضوع امنیت زندان‌ها از مهم‌ترین دستاوردهای زندان‌های زنجان در سال ۱۴۰۲ بود که توسط مدیر کل زندان‌ها بیان گردید.
در این جلسه مدیر کل زندان‌های زنجان بر تعطیلات عید نوروز و آمادگی کامل مجموعه یگان حفاظت زندان‌ها تاکید و اجرای کامل برنامه‌های فرهنگی و تربیتی زندانیان به ویژه اجرای نمازهای جماعت در ایام تعطیل را خواستار شد.
لازم به توضیح است در پایان این جلسه اعضای شورای اداری زندان‌های زنجان نیز مسائل و مشکلات حوزه مسئولیتی خود را مطرح و پس از بحث و گفتگو راهکارهای لازم در خصوص حل فصل موارد مطروحه بیان شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha