جلسه ستاد اقامه نماز اداره‌کل زندان‌های استان خراسان جنوبی برگزار شد

جلسه ستاد اقامه نماز اداره کل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان خراسان جنوبی با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان، معاونین و اعضای شورای اقامه نماز زندانهای استان در سالن جلسات اداره کل، برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خراسان جنوبی، جلسه ستاد اقامه نماز اداره کل زندانهای استان با حضور مدیر ستاد اقامه نماز استان، معاونین و اعضای ستاد اقامه نماز زندانهای استان برگزار گردید.

برگزاری جلسه ستاد اقامه نماز اداره کل زندانهای استان خراسان جنوبی

الله بخش نیکنام معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندانهای استان با اشاره به اهمیت نماز در برنامه های تربیتی اظهار کرد: با توجه به رسالت سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی، تأمین و تربیت در کنار هم دوبال اصلی بقای اقدامات اصلاحی در زندانها می باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: اقدامات اصلاحی و تربیتی اولویت اصلی کلیه امور و فعالیتهای زندانهای استان است و دستیابی به این مهم همکاری و همیاری نهادهای زیربط را می طلبد.

برگزاری جلسه ستاد اقامه نماز اداره کل زندانهای استان خراسان جنوبی

نیکنام همچنین افزود: فعالیتهای فرهنگی و بخصوص ترویج فرهنگ اقامه نماز با الگوبرداری از شهدای والامقام سرلوحه برنامه های اصلاحی می باشد که با همت مسئولین و روحانیون زندانهای استان در حال اجرا می باشد.

کمیلی مدیر ستاد اقامه نماز استان با تأکید بر تقویت تعاملات دو دستگاه اظهارکرد: ستاد اقامه نماز آماده هرگونه همکاری در خصوص توسعه و ترویج نماز و مهدویت، برگزاری کارگاه های آموزشی، ارائه کتاب و محصولات فرهنگی و ... می باشد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha