رسیدگی به مشکلات زندانیان شهرستان ابهر در دیدار چهره به چهره مدیرکل زندان‌ها

مدیرکل زندان‌های زنجان با همراهی معاونین و مسئولین واحدهای ستادی با حضور در زندان شهرستان ابهر با زندانیان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، با هدف ارتباط مستقیم و بدون واسطه با زندانیان و بررسی مسائل و مشکلات آنان، حجت الاسلام والمسلمین و مسئولین واحدهای ستادی از اماکن مختلف زندان شهرستان ابهر از جمله مراکز بهداشتی درمانی، فروشگاه‌ها ،آشپزخانه، مراکز حفاظتی و مراکز اشتغال بازدید و از نزدیک نقاط ضعف و قوت موجود در این حوزه‌ها را بررسی کرد.
در این بازدید و طی نشست صمیمی مسئولین زندان‌های زنجان در بندهای مختلف زندان ابهر حاضر و به صورت چهره به چهره با زندانیان دیدار و گفتگو نموده و مهم‌ترین مسائل و مشکلات آنان را جهت رسیدگی بررسی کردند.
وضعیت اشتغال و حرفه آموزی زندانیان، بهداشت و درمان، وضعیت تغذیه، مدیریت فروشگاه‌ها و حقوق شهروندی زندانیان از مهم‌ترین محورهای بررسی و رسیدگی در این دیدار چهره به چهره بود.
لازم به توضیح است در جریان این بازدید و پس از جمع آوری مسائل و مشکلات موجود، مدیر کل زندان‌های زنجان دستورات لازم در خصوص رسیدگی فوری به درخواست‌ها و مطالبات قانونی زندانیان را صادر نمود.

رسیدگی به مشکلات زندانیان شهرستان ابهر در دیدار چهره به چهرهرسیدگی به مشکلات زندانیان شهرستان ابهر در دیدار چهره به چهره

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha