معرفی اداره‌کل زندان‌های لرستان به عنوان دستگاه برتر در اقامه نماز استان

اداره کل زندان های استان لرستان، در اجلاس استانی نماز برای دومین سال متوالی به عنوان دستگاه برتر اقامه نماز معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان لرستان، اجلاس استانی نماز با موضوع نماز، نسل نو و با رویکرد مدرسه، مسجد، دانشگاه در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد.

حجت الإسلام والمسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در این اجلاس گفت: نماز از اصلی‌ترین ارکان دین است و همانطور که در کلام الله مجید گفته شده، این نماز است که انسان را از کارهای ناپسند باز می‌دارد.

وی همچنین افزود: از همان اولین روزهای آغاز دعوت پیامبر به دین اسلام، ایشان نماز را به جماعت با حضور حضرت خدیجه و مولای متقیان ادا کردند که این نشانه اهمیت و تأکید بر خواندن نماز به جماعت است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در ادامه از همه ارگان‌ها و ادارات استان دعوت کرد که با تلاش و جدیت در راستای اشاعه فرهنگ نماز و مهدویت قدم بردارند.

فرهاد زیویار استاندار لرستان نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام و اعیاد شعبانیه، گفت: در قرآن به صورت مستقیم و غیرمستقیم در بیش از 800 آیه به اقامه نماز اشاره شده، لذا با تاکیدات فراوان این فریضه الهی باید در ادارات جدی گرفته شود.

استاندار لرستان عنوان کرد: متمرکزترین شرایطی که یک بنده می‌تواند در برابر معبود انجام دهد فریضه نماز و برگزاری پرشور آن در مساجد مختلف وظیفه دینی است.

گفتنی‌ست در پایان این اجلاس که از ادارات و نهادهای برتر و فعال در حوزه اقامه نماز استان لرستان تجلیل شد، اداره کل زندان‌های استان لرستان برای دومین سال متوالی به این عنوان دست یافت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha