برگزاری جشن بزرگ انقلاب با حضور خانواده کارکنان زندان گرمسار

به مناسب چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ،جشن بزرگی با حضور خانواده های کارکنان زندان گرمسار برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان سمنان، به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ، با حضور امید کهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان، اعضای شورای معاونین ، کارکنان زندان گرمسار و خانواده های آنها جشن بزرگ انقلاب برگزار شد.

امید کهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان ، در این مراسم ضمن خیر مقدم و تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت: انقلاب اسلامی حاصل مجاهدت خون شهیدان و رهبری حضرت امام(ره) و ملت ایران است و قطعا یکی از بزرگترین نعمت‌هایی که خداوند به ملت ایران هدیه کرده همین نعمت انقلاب اسلامی است.

مدیرکل زندانهای استان سمنان با ابراز خرسندی از برگزاری مراسم، آثار حاصل از برپایی اینگونه جشن‌ها را ایجاد انگیزه مضاعف و افزایش روحیه کارکنان دانست و بر تداوم برگزاری چنین برنامه‌هایی در مناسبت‌های مختلف تاکید کرد.

کهربایی با اشاره به حضور حداکثری در انتخابات، تصریح کرد: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و قانونی همه ما ملت ایران می باشد امید است در روز انتخابات با حضور پرشور به رفع مشکلات کشور کمک نمائیم.

برگزاری جشن بزرگ انقلاب با حضور خانواده کارکنان زندان گرمسار

برگزاری جشن بزرگ انقلاب با حضور خانواده کارکنان زندان گرمسار

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha